czwartek, 18 lipca 2013

China Glaze Poinsettia

Uwielbiam nosić czerwone lakiery. Ta może się wydawać zwykła, a jednak ma coś takiego, że czułam się w niej super. Jest g mnie neutralna, raczej bez pomarańczowych czy różowych tonów. Jasna, żywa, soczysta, czego chcieć więcej? :)
Formuła dość żelkowa, aplikacja bajeczna. Na zdjęciach dwie warstwy lakieru, końce delikatnie widoczne, ale w tym przypadku jakoś mi to nie przeszkadza. Można oczywiście dołożyć trzecią, ale kolor wtedy się trochę przyciemni, a mi się Poinsettia podoba dokładnie taka. Piękny połysk bez top coatu. Co do trwałości nie będę obiektywna - na moich paznokciach wszystko trzyma się bardzo dobrze.
Polecam, nie tylko na święta ;)



17 komentarzy :

  1. Świetnie, że w końcu założyłaś bloga, uwielbiam Twoje paznokcie i zdobienia :) Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne paznokcie :)
    witamy wśród Nas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny klasyk.
    Aż ciężko uwierzyć, że ma taki połysk bez topa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna czerwień na idealnych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mrrrrr. miałam :( ale sąsiadka tak go polubiła, że potem twierdziła że jest jej :P nie wyprowadziłam jej z błędu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o masz ;) to może Ci kiedyś pożyczy haha :)

      Usuń
  6. Fajnie, że załozyłaś bloga :)
    Uwielbiam twoje pazurki =)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jedna z nielicznych czerwieni, które lubię na swoich paznokciach. No i nazwa - uwielbiam wszystko, co związane ze Świętami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna czerwień! masz śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne i jeszcze raz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwień na pazurkach to jest to;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...