poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rychło w czas czyli debiut naklejkowy

Konkretnie o naklejki wodne chodzi :D
Zawładnęły przecież na dobre blogami, a ja jakoś nie mogłam się nigdy zdecydować. W końcu przy okazji czegoś tam skusiłam się na jeden arkusik na Allegro.Kosztowało to 3,50 - nie majątek, a musiałam sprawdzić o co tyle szumu :) Zwykłych naklejek trochę leży w moim pudełeczku, ale jakoś nie zachęcają do użycia.... wzory średnie, a z reguły grube to to i odstaje.
No ale wodne to inna bajka. Faktycznie, roboty z tym niewiele, a sprawdzają się bardzo fajnie. Wystarczy zdjąć folię, pociąć na kawałki, zanurzyć na kilka sekund w wodzie, odkleić wzór od papierka i nałożyć na paznokieć... Na moich dość zaokrąglonych paznokciach niektóre kawałki nie chciały się przykleić idealnie, ale że naklejki są bardzo cieniutkie, jakoś to wszystko dało się wyklepać ;) Uff. Po pokryciu topem było gładziutko, nic nie haczyło nawet po kilku dniach noszenia. Arkusz zawiera podwójny komplet, ja wykorzystałam dokładnie połowę - na obie dłonie oczywiście :) więc jeszcze pewnie ten wzór pojawi się w jakimś mani. Kolejnym plusem jest to, że kwiaty są symetryczne, więc możemy identycznie przyozdobić lewą i prawą dłoń :)
Czy polecam? pewnie :) szybka metoda na ozdobienie paznokci, wzorów do wyboru mnóstwo, dobra aplikacja i jakość, a do tego przystępna cena. Chyba to nie będą moje ostatnie naklejki :)

Użyte lakiery:
naklejki wodne
top










41 komentarzy :

  1. A już chciałam chwalić za idealne malunki ☺ hihi Jakoś nie mogę zebrać sie do kupna takich naklejek, zawsze coś wypadnie, ale jak Ty polecasz to może wreszcie sie skuszę. Pazurki jak zawsze cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D do takich to mi daleeeko :)
      też zwlekałam, ale niepotrzebnie. Najlepiej chyba wziąć właśnie jedne na próbę przy okazji, bo wiadomo przesyłka. A stacjonarnie to ja się nie spotkałam.
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. No nareszcie!
    Juz od dawna zachwycam się naklejkami wodnymi i najchętniej to bym je dodawała do każdego lakieru na przemian ze stemplami :p Ale czasami trzeba coś bardziej ambitnego zrobić tez ;)
    A tu Biała Baryka wygląda bardziej nude :p Szczególnie na pierwszych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze w taką manię nie popadłam, ale kto wie, niewykluczone :D

      a bo tu to słabe światło, dlatego ciemno wyszło, ale nie skupiałam się na kolorze bazy, a mani :)

      Usuń
  3. a ja z naklejkami wodnymi mam tak, że niby są fajne (choć używałam je dopiero raz i to te całopaznokciowe, które wcale nie były takie łatwe w obsłudze :P), ale jakoś bardzo rzadko mam ochotę na zdobienia z nimi. w sumie sama nie wiem dlaczego... ;p
    i choć ten lakier mi się podoba, to jednak pod tymi różami wolałabym coś bardziej kolorowego ;) jakieś pastele czy coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całopaznokciowe są na pewno trudniejsze... nie wiem czy na moją płytkę by pasowały skoro nawet te musiałam dobrze układać.
      A mogło by być :) ale nie wiem czy trafiłabym z odcieniem żeby mi się nie gryzło :)

      Usuń
  4. piękne kwiatuszki, chyba nawet takie mam :)
    ja już nie zliczę ile arkusików wymęczyłam a jeszcze stos naklejek wodnych leży w mojej szufladzie, bardzo lubię po nie sięgać, szczególnie wtedy kiedy nie mam czasu na malowanie paznokci, efekt zawsze unikatowy i przyciągający uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :) dokładnie, szybkie rozwiązanie, stąd się wzięły u mnie akurat na święta :D

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie robiłam zdobień z naklejkami ale podziwiając takie cudowności mam ochotę coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mnie też kusiły po pięknych mani u dziewczyn na blogach :)

      Usuń
  6. śliczne nalejki, bardzo pasują do tego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  7. biała fabryka jest cudna- zachwycam się nią zawsze! naklejki bardzo do niej psują :) znam ten ból z rurkowatymi paznokciami- na moich też nic nie chce się 3mać, jeśli jest za duże i sztywne. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jest i daje mnóstwo możliwości :)
      dokładnie... nie spodziewałam się, że przy wodnych też tak będzie, ale ostatecznie spisały się dobrze. Nic sztywniejszego nie ma szans :/

      Usuń
  8. Super wyglądają na białej fabryce :) w takim zdobieniu Twoje paznokcie pięknie się prezentują :D Bardzo lubię naklejki wodne, choć miałam trochę pecha i te pierwsze które kupiłam nie były najlepszej jakości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      o tak, też słyszałam, że można trafić na gorsze, dlatego na początek wzięłam jeden arkusz tylko...

      Usuń
  9. Fantastycznie! Kojarzą mi się z taką romantycznością, delikatnością. Obłędnie wyglądają Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to typowe delikatesy :D dziękuję Liseczku :)

      Usuń
  10. Bardzo ładna biel, taka trochę kremowa?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutkie a do tego ładny lakier :) Całość wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cieszę się, bo mi też się je fajnie nosiło :)

      Usuń
  12. Śliczne! Jak nie przepadam szczególnie za zwykłymi naklejkami tak wodne uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też polubiłam, nie ma porównania ze zwykłymi :)

      Usuń
  13. Delikatne,kobiece-to lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również lubię, ale na zmianę z kolorem i czymś ciemnym :D wszystkiego po trochu :)

      Usuń
  14. Wow, ślicznie wyszło! Kolor bazowy super dobrałaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chciałam, żeby kwiatki grały główną rolę :)

      Usuń
  15. Ale piękne te naklejki :) Tak pięknie, delikatnie wyszło :)
    Ja jeszcze nie mam żadnych naklejek wodnych. Ale chyba czas to zmienić :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. bardzo :) i cena jak na dwa użycia też przystępna :)

      Usuń
  17. Jedne z najładniejszych jakie widziałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne, uwielbiam decalsy na jasnym tle *_*
    sama też jeszcze nie robiłam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      o proszę, czyli nie jestem sama :D czekam w takim razie! :)

      Usuń
  19. ślicznie wygląda to zestawienie, tak sielsko :D ja bardzo lubię naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, na prawdę pięknie. Całość jest delikatna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...