czwartek, 17 lipca 2014

Pierwsze urodziny bloga!

Hej :)
Tak, tak, dokładnie rok temu napisałam pierwszy post :) Szybko zleciało... To dobra okazja, żeby podziękować Wam, że zaglądacie, piszecie, obserwujecie :) Bez tego ten blog byłby bez sensu, to pewne. Tak więc buziak dla każdej :D :*
To chyba też dobre miejsce, żeby zapytać, czy widzicie jakieś zmiany blogowe, które powinnam poczynić? Może jakieś posty, które lubicie najbardziej? Jeśli macie jakieś zachcianki dotyczące swatchy, np konkretny kolor, marka, wykończenie itd. - piszcie :) Zastanawiam się też nad skróceniem notek przyciskiem "czytaj dalej" ze względu na dużą ilość zdjęć w większości postów, no ale nie wiem...?  Wszelkie sugestie mile widziane!
No i zdobienie, musi być, a jak :D Biała baza, brokat jak sugeruje sama nazwa w roli confetti, świeczuszka i coś na kształt trójkątnej girlandy :)
Sama sobie życzę, żeby za rok napisać podobny post :)

Użyłam:
brokat - Essence Circus Confetti
reszta:
Essence Mr. Big
Astor 320
Essence Naughty But Nice
Sally Hansen Funky Town
Avon Coral Beat
czarna farbka akrylowa
top

 






48 komentarzy :

  1. gratuluję roczku ;) oby tak dalej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę jeszcze wielu takich rocznic:) Ja swoją przegapiłam:O
    Tylko nie rozwijane posty, nienawidzę:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) chyba jakoś kilka dni temu, nie? :D
      no ja niby też nie przepadam, ale na niektórych blogach to funkcjonuje i mi to nie przeszkadza, nie wiem, to chyba zależy od konkretnej strony. Zobaczę jakie będą opinie :)

      Usuń
    2. Przedwczoraj, ale jak widać słaba ze mnie blogerka:P
      Pytałaś o opinię, więc swoją wyraziłam;)

      Usuń
    3. oj tam ;)
      i dziękować :D wszystkie wezmę pod uwagę ;)

      Usuń
  3. Gratulacje!!! Zdobienie bardzo fajne! Ja w sumie nie przepadam za rozwijanymi.. tak można ciurkiem obejrzeć zdjęcia bez zbędnego klikania, ale to bardzo subiektywna opinia. Sama dumałam ostatnio czy nie lepiej u siebie też skrócić posty w ten sposób, chętnie poczytam komentarze na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      No właśnie, są plusy i minusy, dlatego najlepiej poznać opinie czytających :)

      Usuń
  4. Gratulacje! I życzę dalszych sukcesów :)
    Ja nienawidzę blogów z systemem "czytaj dalej". Denerwuje mnie to strasznie :D

    Mani jest śliczne, przypinam sobie i może na własne urodziny coś takiego wymaluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      widzę, że większość woli bez zwijania, więc chyba tak zostanie :)

      proszę bardzo :D

      Usuń
  5. Gratuluję rocznicy! Ogromnie lubię czytać Twoje posty i oglądać perfekcyjne pazurki, codziennie wchodzę na bloga z nadzieją, że może pojawiło się coś nowego :D Moim zdaniem nie trzeba nic zmieniać, również nie przepadam za rozwijanymi postami, ale na pewno nie przestanę śledzić bloga jeśli wprowadzisz taką zmianę :) Życzę wytrwałości i jeszcze więcej kolorowych postów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak miłe słowa :) :*
      hehe no codziennie to niestety nie dam rady :D alee czasem się zdarzy, np jutro będzie post :)

      Usuń
  6. gratuluję Kochana, widzisz, dobrze, że Cię namawiałyśmy na bloga, widzisz? widzisz?! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ;) i życzę dalszych sukcesów blogowych;) piszesz z pasją i to jest najważniejsze:)
    sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :* Życzę kolejnych lat i wytrwałości ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste i przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)) wytrwałości w blogowaniu :) mani świetne, jak zawsze :)
    Sama ostatnio zastanawiałam się nad opcją zwijania postów i nie mam zielonego pojęcia co zrobić... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      no właśnie, ale chyba większość nie lubi, a niektórym bardziej obojętne..

      Usuń
  11. o jak fajnie :)
    oby tak dalej gratulacje;]

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! bardzo miło się do Ciebie zagląda :) piękne zdjęcia, piękne pazurki, estetyczne i twórcze zdobienia - to esencja Twojego bloga :) a pomysł z "czytaj dalej" - bardzo dobry, spowoduje że blog będzie bardziej czytelny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dużo miłych słów :*
      Jednak chyba większość jest przeciw...

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga, rok to już kawał czasu, oby kolejne w Twoim wykonaniu były tak świetne jak ten <3

    A ja mam rozwijane posty, ponieważ uważam, że nie każdego musi interesować każdy post, a jak interesuje to tylko konkretne rozwija :) ogólnie dobrze mi z tym i nie przeszkadza mi to u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawał czasu, a zleciał tak szybko :)

      Racja, ale w przypadku paznokci nie lubię jak nie ma ich zdjęcia w miniaturce czy tym głównym zdjęciu, a jest coś innego...

      Usuń
  14. Gratuluję roczku :) mam nadzieję, że będę mogła w przyszłości pogratulować kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat! :)

    Co do rozwijanych postow - mi to nie przeszkadza i jakiś czas temu sama to wprowadzi lam, własnie ze względu na długie posty i spora ilością zdjęć. Mi samej to trochę przeszkadza, ze muszę nieźle się naprzewijac, żeby przejść do kolejnego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      No właśnie, mi samej znacznie by to usprawniło przewijanie, a z drugiej strony czasem lepiej mieć od razu podgląd na całość, ehh dylematy :D

      Usuń
  16. You say what?!
    Rok! Nie wierzę, to przecież było jakoś wiosną,parę miesięcy temu, a dopiero co zmieniłaś migdałki na kwadraty.
    I chociaż nie namawiałam Cię do bloga,bo lubiłam tamten kameralny klimat, ale w sumie wyszło lepiej,bo blog Cię motywuje do częstego publikowania, a kiedyś to Ci się nie chciało,leniu :P
    Podsumowując długą wypowiedź gratuluję roku, nie musisz nic poprawiać, w Twoim świecie wszystko jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D aż się uśmiechnęłam :)
      no faktycznie, blog mnie trochę zmotywował do częstszego malowania, zresztą tyle dzieci czeka na użycie :D
      no no, może nie idealne, ale staram się :)

      Usuń
  17. Gratulacje! :) Nie musisz nic zmieniać,jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. iście urodzinowo! kolejnych dobrych latek życzę :**

    OdpowiedzUsuń
  19. sto lat, sto lat! spełnienia marzeń- nie tylko tych blogowych :)
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Też mam nadzieję, że za rok nadal z nami będziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam o postach z opcją "czytaj dalej" podobne zdanie co większość dziewczyn powyżej, czyli ich nie znoszę ;) najczęściej nie mam wtedy już w ogóle ochoty czytać posta...
    a duża ilość zdjęć? ja bardzo to lubię :) i nic bym u Ciebie nie zmieniała

    no i oczywiście gratuluję roczku i oby tak dalej ;) bo bardzo lubię Twoje posty!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię, póki co zostaje tak jak jest :)

      cieszę się bardzo!

      Usuń
  22. Gratulacje!!! kolejnych udanych urodzin :) a mani cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ piękny manicure, niby taki prosty, ale efekt super :) Ja też nie lubię rozwijanych postów

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, oby tak dalej ☺nie podoba mi się opcja "czytaj dalej" z reguły nie czytam takich notek, lubię jak wszystko jest tak jasne i czytelne jak u Ciebie, zawsze ładnie opisane, a co mi się najbardziej podoba- to że zawsze starasz się odpowiadać na wszystkie komentarze, a nie tylko te wybrane.

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdobienie, i moje spoznione zyczenia: obys faktycznie za rok rowniez podobny wpis zrobila ;] ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...