sobota, 31 stycznia 2015

Live Love Polish: UNT The Frog Prince

Hej :)
Dziś przedtawiam kolejną zieleń UNT - uroczy kolor o uroczej nazwie :)
The Frog Prince to średniociemna zieleń o niespotykanym odcieniu. Przynajmniej ja nie spotkałam się nigdy z takim lakierem. Z reguły są albo bardzej niebieskie/morskie, albo już typowo cieplejsze, leśne czy zgniłe. Ten jest taki po środku, poza tym jest niby delikatny, ale też widoczny. Raczej spokojny, ale nie jest wcale przybrudzony. Mam przy nim takie skojarzenie "kremowości", nie tylko ze względu na wykończenie. Nie wiem jak w słońcu, ale w sztucznym świetle robi się żywszy, też wygląda super :) Na pewno nie każdy lubi takie kolory, ale myślę, że dla fanek zieleni to ciekawa propozycja. Mi osobiście bardzo się na paznokciach spodobał, a po butelce się tego aż tak nie spodziwałam :) apropos butelki - widać na zdjęciach takie zacieki, które faktycznie są, ale nie jest to w żaden sposób widoczne w malowaniu.
No właśnie, aplikacja jest super. Dużo przyjemniejsza niż w poprzedniku, powiedziałabym, że wzorcowa :) Konsystencja w sam raz, żadnych smug, dobre krycie. Jedna warstwa już wygląda całkiem całkiem, dwie (jak na zdjęciach) są idealne. Dobry czas schnięcia i ładny połysk, czego chcieć więcej? :) Do pędzelka też się już upełnie przyzwyczaiłam, praktycznie nie musiałam doczyszczać skórek.
Zdjęcia dość dobrze oddały kolor, choć jak to z zieleniami bywa, na żywo zawsze jeszcze ładniejsze :)

Oczywiście ten również do kupienia na Live Love Polish :)








Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

19 komentarzy :

  1. Cudny wiosenny kolorek :) Fajnie, że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam nadzieje, że inne kolory będą równie przyjemne :-)

      Usuń
  2. Faktycznie kremowość to dobre określenie :) Za zielenią na paznokciach od jakiegoś czasu nie przepadam, ale ten jest baardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zieleń. I jeszcze nazwa jaka genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny odcień, a twoje paznokcie idealne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, zdecydowanie moja bajka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna z niego żabeczka, mam nadzieję że doczekał się zdobienia w tym temacie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień :) kładłaś go na bazę czy bezpośrednio na płytkę? Bo ciekawi mnie czy odbarwi paznokcie. Mam fajną zieleń z bell ale nawet malowana na bazę potrafi zostawić przebarwienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście jak zawsze na bazę :) w tym przypadku nawet dwie różne, bo testuję i na żadnej nie zostawił przebarwień na szczęście :) tzn ja mam i tak żółte paznokcie, maluję od lat bez przerwy, ale jak się pojawia coś świeżego to widzę, a po tym nie zauważyłam nic niepokojącego. Po tym wcześniejszym Cali Dreams też :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...