wtorek, 14 kwietnia 2015

Orly Oh Cabana Boy

Hej :)
Dziś kolejny Orly, tym razem lakier dość nietypowy i ciekawy :)
Baza to żywy ciepły róż, w sumie chyba można go określić neonowym, ale nie ekstremalnie. Poza tym mnóstwo opalizującego, lekko frostowego pyłku w kolorze różowo-fioletowym (niebieskim?), chłodniejszym od bazy. Już to daje ciekawe wizualnie połączenie, a na paznokciach wychodzi jeszcze coś fajniejszego, dzięki satynowemu wykończeniu. Powstaje coś takiego lekko zamszowego/materiałowego :) Opalizująca poświata nie jest bardzo nachalna, ale na pewno widoczna.
Lakier ma słabe krycie, bo to żelek z shimmerem. U mnie na zdjęciu są to 4 warstwy, bo wg mnie lakier wtedy znacznie zyskuje na wyglądzie. Ale można też spokojnie użyć 3 warstw, może nawet i dwóch jeśli nie macie bardzo widocznych końcówek, lub jeśli ich delikatna widoczność wam nie przeszkadza. Na szczęście wygląda cieniutko, więc te warstwy dla mnie są do przeżycia :) Aplikacja bezproblemowa. 
Znowu był to trudny okaz do robienia zdjęć, ale ostatecznie wyszedł w miarę dobrze :)





Lakier otrzymałam od Orly Beauty, lecz nie wpływa to na moją opinię.

6 komentarzy :

  1. kolor mi się podoba. ale to satynowe wykończenie nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że nie przepadasz za satyną :) zawsze można nałożyć top. Na zdjęciach shimmer wychodzi mocniej niż jest widoczny na żywo, ciężko oddać jego urok ogólnie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...