poniedziałek, 21 września 2015

Golden Rose Holiday 81

I ostatni neonowy piasek z mojej czwórki :)
Ten jest faktycznie dość mocną zielenią, choć to nadal nie jakiś ekstremalny neon. Posiada ten sam srebrny pyłek co różowy 75, ale w tym przypadku akurat wolałabym taki brokat jak w 76 czy 77... Byłoby idealnie, a tak jest tylko fajnie :D no ale jak przystało na mocną zieleń - lubię!
Aplikacja przyjemna, wiec się nie rozpisuję. Krycie jednak słabsze niż poprzednio - niby dwie warstwy nie wyglądają źle, ale ja wolałam dołożyć trzecia cienką, żeby końce były idealnie zakryte, a kolor jeszcze bardziej nasycony.
Zrobiłam zdjęcia w różnych miejscach, bo ten srebrny pyłek ma niejedną twarz :) inaczej wygląda pod światło, a inaczej "ze światłem", choć muszę przyznać, że na żywo wygląda i tak lepiej, nie ma aż takiej poświaty.
Przeznaczony do sztucznych paznokci. 
I jak, macie swoich faworytów w tych nowych odcieniach? :)







Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

14 komentarzy :

  1. bardzo lubię zielenie, ale w tym przypadku zdecydowanie wolę jego różowych braci ;) czy też siostry :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, sama się sobie dziwię, że i w moim rankingu wygrał 76 a nie ten zielony :D

      Usuń
  2. Nie przepadam za zieleniami ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ale niestety wg mnie już nie na tę porę roku ^^ bliżej lata na pewno chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fajny, bo jednak neonowy piasek w tym kolorze to rzadkość :-)

      Usuń
  5. Prześliczny kolor :) o ile nie przepadam za zielenią to ta mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ze wszystkich kolorkow najbardziej przypadl mi pomaranczowy ;)
    W ogole jeju! Caly czas Cie podziwiam jak Ty rowno malujesz paznokcie przy skorkach ;o Zdradz sekret jak to robisz! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to akurat chyba jesteś nielicznym wyjątkiem :-) dziękuję bardzo a sekretu nie ma :-) maluję w miarę sprawnie a resztę równam wykalaczką, zmywaczem i kawałkiem wacika :-)

      Usuń
  7. jakoś ten kolor podoba mi się najmniej ze wszystkich neonowych piasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie soczyste kolory! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...