poniedziałek, 25 stycznia 2016

Golden Rose Color Expert 105

Golden Rose, I love you! za ten lakier :D
Może kojarzycie, że nieraz pisałam jak to lubię takie ciepłe czerwienie... no i ta jest idealna! Ma dużo brązowych tonów, czasem w niektórym świetle kolor może się wydawać właśnie na równo brązowy jak i czerwony, no idealna mieszanka. Jednocześnie nie jest to bardzo ciemny kolor, znacznie różni się od bordowych lakierów. Taki odcień zaschniętej krwi ;) Bardzo oryginalny lakier, świetnie mi się go nosiło :) Wiem, że wiele osób nie lubi brązowych tonów, ale dla fanek tego typu odcieni to jest wg mnie must have.
Tym bardziej, że aplikacja jest w tym przypadku równie świetna! Bardzo nasycona formuła, dość gęsta, ale pięknie się rozprowadza po płytce paznokcia. Krycie idealne po pierwszej warstwie! Na zdjęciach jedna warstwa bez topu, jak widać połysk też dobry :)





Lakier został mi wysłany do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

19 komentarzy :

  1. pewnie dobrze będzie się nim stemplowało ;) ładny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę taka cegiełka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor, taki inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go mieć <3 idealna krew <3 cuuuudny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor. ;] Dzisiaj odwiedziłam ich stoisko i kupiłam 2 szminki i konturówkę do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie właśnie szminki kuszą, muszę zajrzeć w tym celu, ale trochę się boję :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...