poniedziałek, 1 lutego 2016

Simple Beauty 016

Cześć :)
Dziś na tapecie lakier, którym możemy odmienić każdy podstawowy kolor, który jest jednocześnie błyszczący i delikatny, idealny! :) Mowa o srebrnej holograficznej mgiełce/drobniutkim brokacie. Robi świetną robotę na każdym lakierze :D Pięknie łapie światło nawet w pochmurny dzień, choć oczywiście holograficzność wychodzi najlepiej w słońcu, a że nie udało mi się tego złapać to zrobiłam jedno zdjęcie w sztucznym świetle, też super błyszczy :)
Z tego co wiem są dwie wersje tego lakieru - jedna w zupełnie przezroczystej bazie, a druga z bazą przezroczystą, ale taką uv czyli z niebieską poświatą. Ja pokazuję wersję drugą, ochładzającą kolor bazowy. Myślę, że dość dobrze widać, że z mojego fioleto-różu Golden Rose zrobiła już kolor widocznie bardziej fioletowy. Czy to wada czy zaleta to zależy jak na to spojrzymy :) Mi to nie przeszkadza, bo można uzyskać jeszcze ciekawsze efekty, a poza tym mam jeszcze taką mgiełkę z GR, ale właśnie z normalną przezroczystą bazą. 
Drobinek jest sporo, na zdjęciu widzicie jedną normalną warstwę :) Ale to jednak topper, nie próbowałam nigdy tego lakieru solo. Na dodatek nie musimy specjalnie starać się rozmieszczać brokatu, sam się ładnie rozprowadza :) Mam nadzieję, że nie zgęstnieje z czasem, bo teraz maluje się nim idealnie. Oczywiście taka jedna warstwa szybko schnie, drobinki nie są haczące, aczkolwiek zawsze warto nałożyć top dla idealnej tafli. Niestety z dostępnością jest słabo, najlepiej szukać w małych sklepikach, kioskach, a kosztuje kilka złotych za 11 ml.
Jak wam się ta błyskotka podoba? :) Chyba wyszedł mi księżniczkowy mani :D











19 komentarzy :

  1. Kupiłam niemal identyczną mgiełkę z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna chcę kupić ten lakier, ale właśnie nigdzie go nie ma :(
    a księżniczkowe paznokcie są zawsze spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też (ten dostałam), mimo, że są inne lakiery SB :(
      taaa :D

      Usuń
  3. Piękny efekt z tą mgiełką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, faktycznie księżniczkowo! śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste, a takie piękne! Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wygląda taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten top, niestety ja nigdy nigdzie go nie widziałam :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, taki problem z nim :( ale polecam zaglądać do kiosków zwłaszcza :)

      Usuń
  8. Ślicznie, subtelnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...