wtorek, 9 maja 2017

Orly Under The Stars

Dziś dla odmiany najbardziej elegancki lakier z kolekcji Coastal Crush :) Granatowy (ale nie bardzo bardzo ciemny) żelek z shimmerowym, lekko metalicznym efektem. Tak naprawdę to dostrzegam tu dwa rodzaje drobinek, jeden to drobniuteńki pyłek, minimalnie frostowy, a drugi to taki jakby zmielony "proszek". Głównie dominuje kolor niebieski, ale są tu też różowe drobinki co daje w ogólnym efekcie lekko fioletową poświatę, oczywiście w odpowiednim świetle i pod danym kątem. Wygląda tak szkliście i mokro, ciekawy lakier :) I faktycznie na myśl może przywodzić letnie niebo nocą :)
Baza lakieru jest dość transparentna, co myślę jest celowym zabiegiem, aby cały shimmer był dobrze wyeksponowany. Ale przez to lakier ma słabsze krycie. Optymalne będą trzy cienkie warstwy, choć tak naprawdę każda warstwa robi jeszcze większą głębie i lakier wygląda coraz lepiej. Ja nałożyłam cztery warstwy, chociaż trzy też wyglądały bardzo dobrze, nawet przy moich końcówkach. Duży plus, że lakier wygląda na paznokciach cienko, nie ma mowy o żadnych bułach. Ja dodałam warstwę topu, która jeszcze bardziej podkreśliła jego urok :) Poza ilością warstw, malowanie nie sprawia problemów. 
Zdjęcia można powiększyć. 
Co o nim myślicie? :)

 






Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

12 komentarzy :

  1. Kolor prześliczny. Jeśli wysychanie jest dość szybkie to taką ilość warstw można przebaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja malowałam trochę na raty, więc było ok, ale jakby tak jedna po drugą to lepiej nałożyć top, bo warstwy są takie nieco lepiące.

      Usuń
  2. Bardzo przypomina golden rose 59 ostatnio recenzowałaś go. Fajny błyskotek😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co w butelkach identiko, ogólnie efekt końcowy na paznokciach podobny, ale jednak "składowo" są inne :) GR bardziej metaliczny, a Orlik oprócz tego ma takie shimmerowe drobinki, nieco bogatszy jest. Oba śliczne :)

      Usuń
  3. masz bardzo zadbane pazurki, ja nie do końca lubię takie granaty, teraz jestem na etapie bardziej żywych kolorków z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...