środa, 7 czerwca 2017

Orly For The First Time

Hej :)
Kolejny letni kolor Orly, tym razem to mój faworyt kolekcji <3 takiego koloru mi brakowało! To coś pomiędzy różem, a fioletem, coś jak fuksja ale nie do końca. Trochę jakby zmiksować Purple Crush z Scenic route, no jest boski, co ja wam będę opowiadać :) Oczywiście na żywo jeszcze fajniejszy, ale cóż, przyzwyczaiłam się, że Orliki nie są zbyt fotogeniczne. To nie jest taki prawdziwy neon, ale jest bardzo żywy i intensywny :) Dziewczęcy, letni, pięknie wygląda na dłoniach.
Ten kolor kryje najlepiej z całej kolekcji - wystarczą dwie warstwy do efektu jak na zdjęciach. Jest też dość błyszczący i nie wymaga topu. Malowanie rewelacja i przynajmniej dla mnie - bardzo precyzjne dzięki pędzelkowi, który uwielbiam :)
Mój hit na lato :) a wam się podoba?








Lakier został wysłany mi do recenzji, lecz nie wpływa to na moją opinię.

20 komentarzy :

  1. Świetny, naprawdę elektryzujący. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, i na stopy będzie boski też :)

      Usuń
  3. to też u mój ulubieniec tej kolekcji, jest piękny, jeszcze piękniejszy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pazurki, czym dbasz o skórki? ja używam oliwek semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor kolorem, ale nie mogę się nadziwić jak piękne ma Pani paznokcie i cudnie zadbane skórki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nakładasz lakier, że absolutnie nie zalewasz skórek? Po prostu na czuja czy zabezpieczasz czymś? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. When wanting something for a better life then struggle in a way of praying, truly and truly confident
    cara menyembuhkan abses yang sudah pecah
    cara mengatasi telinga berdengung

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, które są dla mnie dużą motywacją do dalszej pracy :) Mile widziane sugestie oraz konstruktywne rady.

Wszelki spam, reklamy i tym podobne będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...